Hi, ik ben TJ (Trouble Junior)! Ongeveer 6 jaar oud. Ik hou van lange wandelingen. Ik ga goed om met kinderen en andere honden, maar ik hou niet zo van katten.
Het hondje komt hier een paar keer per jaar logeren. Ze is heel lief, vrolijk, allemansvriend, houd van spelen. Maar aangezien ik niet meer zo piepjong, ruim tachtig, ben, kan ik niet meer zulke flinke wandelingen maken als ik, en het hondje, graag zou willen. Dus een hulp hierbij zou heel fijn zijn.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.