Hi, ik ben Sam! Ongeveer 2 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen, lange wandelingen en spelen met de bal. Ik ga goed om met kinderen, andere honden en katten
Hoihoi, dit is Sam een energieke golden retriever van 1 jaar.
Wij zijn opzoek naar een oppas die 2 keer per week mij zou willen uitlaten of een hele dag mij in huis zou willen hebben.
Sam is een lieve hond, maar soms ook wat eigenwijs. Hij houdt van wandelen en spelen. Hij kan goed met andere honden en kinderen. (hele kleine kinderen hebben wij nog niet geprobeerd, maar dit kan in overleg altijd geprobeerd worden)
Wij zijn op zoek naar iemand die gek is op honden en dit niet voor de hoofdprijs wilt doen.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.