Hi, ik ben Pepper! Ongeveer 4 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen. Ik ga goed om met andere honden en kinderen, maar ik hou niet zo van katten.
Pepper is een lieve hond en goed gesocialiseerd met andere mensen en honden nadat we haar hebben opgevangen uit een huisje waar ze slecht werd behandeld.
Ze is energiek en speels en leergierig; ze houdt van bergen beklimmen en is topfit.
In het weekend van 27 en 28 juni zoeken we een uitlaathulp. Ze logeert dan bij iemand die niet uitvoerig kan wandelen met een hond, dat was het enige adres dat we nog konden vinden.
Nu zoeken we dus hulp met het uitlaten, op zaterdagochtend, -avond en zondagochtend.
Over haar karakter: ze is dus lief en aanhankelijk, maar ze kan door haar jeugd bij een slechte omgeving snel angstig zijn en soms uit onzekerheid gaan blaffen. Ze is gesteriliseerd.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.