Hi, ik ben Milo! Ongeveer 1 jaar oud. Ik hou van lange wandelingen. Ik ga goed om met andere honden en katten, maar ik hou niet zo van kinderen.
Hallo allemaal ik ben opzoek naar iemand die flexibele dagen Ma tm Vr 2x in de week Milo van bijna 2 jaar wil uitlaten rond 11 uur in de ochtend . Een gezellige band met hem wil opbouwen.en een uurtje met hem wil wandelen. Hij is blij, leergierig houd van water en knuffels. Als jij zijn hartje verovert is het een feestje om Milo uit te laten. En met park Zegersloot als mijn achtertuin moet uitlaten geen probleem zijn. Uiteraard tegen een vergoeding en opzoek voor langere tijd, lijjkt het je leuk?? Graag een reactie
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.