Hi, ik ben Mila! Ongeveer 1 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen. Ik ga goed om met kinderen en andere honden, maar ik hou niet zo van katten.
Ik ben opzoek naar een leuk spontaan dierenliefhebber die een rondje met mijn hondje wil lopen beerje aan het einde van de middag...zo ergens tegen uurtje if half 4..voor de maandag en dinsdag
Ik werk dan em ga zelf weg om 10u en daarvoor lopp ik een grote wandeling...
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.