Marga is vrijwilliger in Groningen, is beschikbaar voor uitlaten en heeft ervaring met honden.
Ik heb jaren een hond gehad. Laatste hebben we in september 2022 moesten we helaas laten inslapen. Omdat ik 77 ben, willen we geen hond meer. Maar mis het erg
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondenliefhebbers in de buurt.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl