Hi, ik ben Dex paco ruby youna kyra! Ongeveer 5 jaar oud. Ik hou van spelen met de bal, korte wandelingen en lange wandelingen. Ik ga goed om met kinderen, andere honden en katten
Hallo lieve dierenvrienden...
Ik ben dex 5 jaar en Bobbie 10 weekjes oud.
Wij zijn zeeer lief en houden van spelen...lekker wandelen...en ja...ook lekker snoepjes eten.
Ons vrouwtje is alleen en voor in de toekomst wil ze ook eens weekendje en/of weekje weg.
Wie vind t leuk om bij ons te verblijven?
Stuur me gerust een berichtje
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.