Hi, ik ben Kaya! Ongeveer 4 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen en lange wandelingen. Ik ga goed om met kinderen en andere honden, maar ik hou niet zo van katten.
Ik moet binnenkort geopereeed worden aan mijn knie Weet nog niet precies wanneer.
Maar wil nu al graag contact met iemand die de uitlaatrondes een poosje over kan nemen.
Kaya is een hele lieve hond die ook goed met andere honden kan.
Ze is heel rustig. Maar wel een echte dame. Eigen willetje.
Wil graag aandacht en aangehaald worden. Een knuffelhond.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.