Hi, ik ben Joey! Ongeveer 7 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen. Ik ga goed om met kinderen en katten, maar ik hou niet zo van andere honden.
Mijn moeder is nu 80 en kampt af en aan met gezondheidsproblemen. Op dit moment zit ze weer middenin een zwaar chemo traject. Ik ben haar dochter, enig kind waardoor het zorgen, met een eigen gezin, en baan van 32 uur me soms zwaar valt. Ik voel me hier vaak heel schuldig over. Haar hondje is een schatje. Super blij en vriendelijk. Hij wordt 3x per dag uitgelaten. De ochtend valt mama zwaar waardoor ik hem nu uitlaat zodat zij rustig aan kan opstarten. Nu komt de vakantie eraan, die al geboekt is. Als het niet kan dan moeten we annuleren maar er is nog een kleine kans dat we toch kunnen. Misschien ingekort. Gewoon om weer op te kunnen laden. Dat kan echter alleen als ik in mijn afwezigheid iemand heb die Joey z'n ochtendloopje zou willen laten doen. Dat loopt duurt niet langer dan een kwartiertje. Ik begrijp heel goed dat dat best wel een belasting is. Toch wil ik graag proberen of iemand bereid zou zijn te helpen. Tegen betaling ook helemaal prima. Ik hoor graag. Groetjes Barbara
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.