Henk is vrijwilliger in Nieuwkoop, is beschikbaar voor oppassen en uitlaten en heeft ervaring met honden.
Hallo, alweer een jaar geleden dat onze Kooiker ging hemelen, bijna 15 en wat een verdriet . Intussen zijn we, Ellen en ik, met pensioen. Hebben alle tijd en dachten voorzichtig weer aan een nieuwe viervoeter. Maar ineens kwam de site langs, kortom, kom maar op met jullie leuke honden, als ze maar van een leuke wandeling houden, Max 8-10km? A’damse bos, strand?
Hoor het graag,
Met vriendelijke groet,
Ellen & Henk
Wil je in contact komen? Stuur een bericht
Wil je in contact komen? Stuur een bericht
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondenliefhebbers in de buurt.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl