Geesje woont samen met Siebe in Amersfoort en zoekt vrijwilligers of andere baasjes in de buurt.
Ik ben Geesje en hou er van om lange wandelingen door de natuur te maken samen met Siebe. Ook tijdens de rondjes in de wijk vind ik het altijd ontzettend leuk om andere honden en hun baasjes te ontmoeten (mits Siebe uiteraard goed kan met de desbetreffende hond). Ik vind het belangrijk om goed te communiceren met andere hondeneigenaren en hun hond en respect te hebben voor elkaar. Ik vraag altijd van tevoren of het okay is of de honden aan elkaar mogen snuffelen en ik tast ook altijd even af of de desbetreffende hond een reu of teef is aangezien Siebe dus reactief kan zijn naar andere ongecastreerde reutjes. Ik ben er altijd voor in om even een praatje te maken of om nieuwe speelmaatjes voor Siebe te vinden.
Vrijwilligers voor:
Andere baasjes:
Wil je in contact komen? Stuur een bericht
Vrijwilligers voor:
Andere baasjes:
Wil je in contact komen? Stuur een bericht
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.