Hi, ik ben Boy en Novah! Ongeveer 1 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen. Ik ga goed om met katten, maar ik hou niet zo van kinderen en andere honden.
Halloo, wij zijn Boy (9) en Novah (bijna2).
Zijn een tikkeltje verwend maar veel mensen vinden ons wel heel lief.
Ons baasje en vrouwtje gaan wel eens op familiebezoek aan de andere kant van het land. En wij vinden autorijden niet fijn. Daarom zijn zij en wij natuurlijk ook op zoek naar een lieve oppas.
Onze oppas die we hadden is helaas pas overleden.
Graag zouden we eerst kennis willen maken met een nieuwe oppas om te kijken of er een klik is.
Boy reutje 30 cm groot
Novah vrouwtje 20 cm groot
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.