Hi, ik ben Bono! Ongeveer 7 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen en lange wandelingen. Ik ga goed om met kinderen, andere honden en katten
I.v.m. gezondheidsklachten wordt het voor mij steeds moeilijker om de hond uit te laten. Vooral de grote rondes lopen is niet meer haalbaar.
Bone heeft dit wel nodig. Dus ik zoek een vrijwilliger die rond 12.00 uur en/of 17.00 een ronde met de hond kan lopen.
Bono is een lieve, enthousiaste hond, die makkelijk uit te laten is.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.