Hi, ik ben Banjer! Ongeveer 10 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen. Ik ga goed om met katten, maar ik hou niet zo van kinderen en andere honden.
Baasje is ongelukkig op knie gevallen .
Gebroken knie schijf .
Banjer zelf heeft pijn medicatie artrose en supplementen.
We gingen veel uit rijden en dan naar schuin aflopende straatjes.
Korte wandelingen momenteel.
Met hitte doen gewrichten meer pijn.
Gebaren taal.en instruktie gevoelig.
Geen groeps hond.
Meer ontwijken.
Ook is Banjer overstuur sinds de val in keuken.
Heeft aantal.dingen gepakt zoals mn mobiel ,telefoon en in middels blaft hij bij vertrek.
Zal naar huis willen bij anderen.MOET de riem lijband aan.
Leiden ipv lijden.
Heeft BC streken wat vergt dat je dat aller tijden bewust aan wazig moet zijn.
Alles wat hij geleerd heeft noet af leren.
En hem niet iets nieuws aan leren. Behalve dat hij even.mee mag niet te ver . Goed opletten of hij echt kakt(doet soms alsof)
Niet met hang riem.
Maar de lei draad catrol. Niet verwachten dat hij naast loopt. Zodra trekt zelf stil staan. Niet rukken.!
In geval.van tegen ligger , Kort naast ter support.banjer zit blijf. Klaar
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.