Hi, ik ben Balu! Ongeveer 10 jaar oud. Ik hou van korte wandelingen en lange wandelingen. Ik ga goed om met kinderen en andere honden, maar ik hou niet zo van katten.
Wij gaan van 2 augustus tot en met 13 augustus op vakantie.
We willen Balu het liefst in een beetje rustig gezin. Balu is zelf ook een hele rustige en super lieve aanhankelijke hond die graag bij je is.
Hij is graag lekker buiten en lief tegen alles en iedereen behalve poezen.
Het is een erg makkelijk beest maar vooral erg lief.
Baasjes en vrijwilligers uit de buurt komen eenvoudig met elkaar in contact voor hulp met uitlaten, oppassen of zelfs logeren. Het kan via HondjeUitlaten.nl
Om een bericht te versturen moet je ingelogd zijn. Meld je gratis aan en ontdek direct alle hondjes in de buurt.